Odkrito povedano, še nisem spoznala enoletnika, ki ne mara tekati naokoli. In pri igri s senzorično škatlo se velikokrat zgodi, da malček zgrabi pest riža in z njim zbeži stran ali pa ga začne metati naokrog.
Naša naloga je, da postavimo meje in malčka vodimo in mu pomagamo razumeti pravile igre in eno izmed pravil je » Dani material mora ostati v senzorični škatli.«
Moja taktika pri učenju tega pravila je bila sledeča:
- Skupaj pripraviva senzorično škatlo. Pogledava materiale in posodice, katere bova uporabila.
- Otroka posedem nasproti, tako da se gledava iz oči v oči.
- Ko otrok začne raziskovati senzorično škatlo, ga spodbujam in pohvalim npr.
»Bravo. Riž si pretresel V lonček.«
- Če si otrok strese lonček riža v naročje, ga spodbujam in poskušamo aktivnost preusmeriti k tem, da se riž stresa v škatlo. To najlažje naredim s tem da sem mu vzgled. POKAŽEM: Vzamem lonček z rižem in ga stresem v škatlo, zraven pa rečem »Riž streseš v škatlo. Poglej. Riž stresam v škatlo.«
- Ko otrok posluša in naredi, kar sem želela, njegovo dobro opravljeno delo POHVALIM.
- Če otrok, kljub opozorilom, še vedno meče riž, mu senzorično škatlo vzamem. Opomnim ga, da sem ga prosila, naj riž ostane v škatli. Če še vedno ne upošteva pravil, škatlo pospravim.
- NE POZABIM, da se otrok še vedno UČI. Če me bo ponovno prosil, da mu vrnem senzorično škatlo, mu jo postavim nazaj na mesto za igranje in ga opomnim, da mora njena vsebina ostati v škatli.
- Ponovno se usedem nasproti otroka in skupaj nadaljujemo z igro.
Sedaj pa le pogumno. Mamica zmoreš to!
Naj vaša domišljija ne pozna meja!
Vaša MAMA LAMA Nataša
![](https://www.mamalama.si/wp-content/uploads/2020/11/20200825_092952-–-kopija-1-rotated.jpg)
![](https://www.mamalama.si/wp-content/uploads/2020/11/20200825_092952-–-kopija-1-rotated.jpg)